Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧжао Бейбей-
dc.date.accessioned2024-01-31T08:20:20Z-
dc.date.available2024-01-31T08:20:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧжао Бейбей Образотворче мистецтво в китайській школі: контекст інтеграції / Чжао Бейбей / Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2023. – № 2. – С. 69-74uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18768-
dc.description.abstractУ статті показано, що на нинішньому етапі цивілізаційного розвитку людство зіткнулося з низкою глобальних проблем і загроз, адекватна відповідь на які вимагає докорінних трансформацій, зокрема, нових способів мислення, дій, нових підходів до розв’язання проблем у глобальному вимірі. Насамперед мова йде про відмову від фрагментарної картини світу і переходу до нового цілісного, холістичного світогляду на засадах системного і гуманістичного підходів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectобов’язкова освітаuk
dc.titleОбразотворче мистецтво в китайській школі: контекст інтеграціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:№ 2 (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf549.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.