Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18674
Назва: | Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту |
Автори: | Черних, Володимир Володимирович |
Ключові слова: | Штучний інтелект, рівні обізнаності, навчання майбутніх вчителів інформатики, системи штучного інтелекту в освітньому процесі artificial intelligence, levels of awareness, training of future computer science teachers, artificial intelligence systems in the educational process |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка») |
Бібліографічний опис: | Черних В. В. Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 35, № 1. С. 379-385. |
Серія/номер: | Педагогіка; |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню процесу формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту. У сучасному освітньому контексті важливість розуміння та використання ШІ вчителями є надзвичайно актуальною, оскільки ці технології швидко розвиваються та входять в усі сфери життя суспільства. Стаття розглядає ключові аспекти схеми рівнів обізнаності з окресленої теми. За результатами дослідження у статті наведено п’ятирівневу схему обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту, включаючи компоненти притаманні кожному з рівнів. В запропонованій схемі виділяються наступні рівні: тематичний, функціональний, операційний, процедурний та семантичний. Використання запропонованої схеми в процесі формування змісту навчання майбутніх вчителів інформатики передбачає глибоке формування в останніх навичок розуміння принципів функціонування систем штучного інтелекту та вміння використовувати системи штучного інтелекту зокрема в професійній освітній діяльності. У статті також розглянуто вплив формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту на якість навчання та підготовку студентів до викликів сучасного інформаційного суспільства. Дослідження базується на використанні методів аналізу та порівняння наукових джерел, а також апробації в методичних практиках вищих навчальних закладів. Результати статті можуть слугувати підставою для розробки ефективних навчальних програм та стратегій підготовки майбутніх вчителів інформатики до використання систем штучного інтелекту в освітньому процесі. Крім того, запропонована схема рівнів обізнаності може бути використана для вирішення низки завдань, зокрема в рамках реалізація адаптивного навчання з комп’ютерною підтримкою, а саме: прогнозування рівня навчальних досягнень; визначення причин труднощів у навчанні, розробки коригуючих вправ, враховуючи отримані знання про результати навчання здобувачів освіти; адаптація змісту навчання до когнітивних особливостей здобувача освіти; визначення швидкості засвоєння навчального матеріалу; вибір методів, форм, засобів навчання; визначення спроможності до виконання креативних завдань |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18674 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Черних В. В. Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту.pdf | 7.74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.