Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18674
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черних, Володимир Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T10:00:44Z | - |
dc.date.available | 2024-01-22T10:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Черних В. В. Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка»). 2024. Т. 35, № 1. С. 379-385. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18674 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вивченню процесу формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту. У сучасному освітньому контексті важливість розуміння та використання ШІ вчителями є надзвичайно актуальною, оскільки ці технології швидко розвиваються та входять в усі сфери життя суспільства. Стаття розглядає ключові аспекти схеми рівнів обізнаності з окресленої теми. За результатами дослідження у статті наведено п’ятирівневу схему обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту, включаючи компоненти притаманні кожному з рівнів. В запропонованій схемі виділяються наступні рівні: тематичний, функціональний, операційний, процедурний та семантичний. Використання запропонованої схеми в процесі формування змісту навчання майбутніх вчителів інформатики передбачає глибоке формування в останніх навичок розуміння принципів функціонування систем штучного інтелекту та вміння використовувати системи штучного інтелекту зокрема в професійній освітній діяльності. У статті також розглянуто вплив формування обізнаності майбутніх вчителів інформатики з систем штучного інтелекту на якість навчання та підготовку студентів до викликів сучасного інформаційного суспільства. Дослідження базується на використанні методів аналізу та порівняння наукових джерел, а також апробації в методичних практиках вищих навчальних закладів. Результати статті можуть слугувати підставою для розробки ефективних навчальних програм та стратегій підготовки майбутніх вчителів інформатики до використання систем штучного інтелекту в освітньому процесі. Крім того, запропонована схема рівнів обізнаності може бути використана для вирішення низки завдань, зокрема в рамках реалізація адаптивного навчання з комп’ютерною підтримкою, а саме: прогнозування рівня навчальних досягнень; визначення причин труднощів у навчанні, розробки коригуючих вправ, враховуючи отримані знання про результати навчання здобувачів освіти; адаптація змісту навчання до когнітивних особливостей здобувача освіти; визначення швидкості засвоєння навчального матеріалу; вибір методів, форм, засобів навчання; визначення спроможності до виконання креативних завдань | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка») | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | Штучний інтелект, рівні обізнаності, навчання майбутніх вчителів інформатики, системи штучного інтелекту в освітньому процесі | uk |
dc.subject | artificial intelligence, levels of awareness, training of future computer science teachers, artificial intelligence systems in the educational process | uk |
dc.title | Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Черних В. В. Формування схеми рівнів обізнаності майбутнього вчителя інформатики з систем штучного інтелекту.pdf | 7.74 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.