Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18667
Назва: | Методичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) |
Автори: | Башавець, Наталія Андріївна Bashavets, Nataliia Andriivna |
Ключові слова: | методичні рекомендації практичні заняття самостійна робота |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Башавець Н.А. Методичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура): Одеса, Університет Ушинського, 2024. 29 с. |
Короткий огляд (реферат): | Значущість якісної підготовки вчителя фізичної культури визначається вимогами та очікуваннями громадянського суспільства, першорядними серед яких є формування у підростаючого покоління загальнолюдських цінностей, забезпечення фізичного й психічного здоров’я населення, досягнення кожною особистістю всебічної досконалості та гармонізації її духовних і фізичних сил. У теперішніх умовах суспільно-економічного розвитку суспільства, його духовно-культурного стану висококваліфікований та конкурентоспроможний фахівець цього профілю розглядається як особистість з розвивальними соціокультурними й гуманними настановами, який спроможний не тільки ефективно розв’язувати професійні завдання, а й забезпечити перетворення процесу фізичного виховання та спортивної підготовки у самовиховання й самоосвіту. Важливою й незамінною складовою підготовки вчителя фізичної культури є система спортивно-педагогічних дисциплін, зміст та спрямованість яких повною мірою відповідає майбутній професійно-педагогічній діяльності. Спортивно-педагогічні дисципліни уможливлюють формування професійних компетенцій фахівця, дозволяють здійснювати цілеспрямовану методичну підготовку, забезпечують трансформацію теоретико-методичних положень у практичну площину. Їх особливість обумовлена наявністю і реалізацією рухового компонента професійної підготовки, що не властиво іншим дисциплінам навчального плану. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18667 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bashavets Nataliia Andriivna.pdf | 653.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.