Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18667Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Башавець, Наталія Андріївна | - |
| dc.contributor.author | Bashavets, Nataliia Andriivna | - |
| dc.date.accessioned | 2024-01-19T15:13:01Z | - |
| dc.date.available | 2024-01-19T15:13:01Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Башавець Н.А. Методичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура): Одеса, Університет Ушинського, 2024. 29 с. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18667 | - |
| dc.description.abstract | Значущість якісної підготовки вчителя фізичної культури визначається вимогами та очікуваннями громадянського суспільства, першорядними серед яких є формування у підростаючого покоління загальнолюдських цінностей, забезпечення фізичного й психічного здоров’я населення, досягнення кожною особистістю всебічної досконалості та гармонізації її духовних і фізичних сил. У теперішніх умовах суспільно-економічного розвитку суспільства, його духовно-культурного стану висококваліфікований та конкурентоспроможний фахівець цього профілю розглядається як особистість з розвивальними соціокультурними й гуманними настановами, який спроможний не тільки ефективно розв’язувати професійні завдання, а й забезпечити перетворення процесу фізичного виховання та спортивної підготовки у самовиховання й самоосвіту. Важливою й незамінною складовою підготовки вчителя фізичної культури є система спортивно-педагогічних дисциплін, зміст та спрямованість яких повною мірою відповідає майбутній професійно-педагогічній діяльності. Спортивно-педагогічні дисципліни уможливлюють формування професійних компетенцій фахівця, дозволяють здійснювати цілеспрямовану методичну підготовку, забезпечують трансформацію теоретико-методичних положень у практичну площину. Їх особливість обумовлена наявністю і реалізацією рухового компонента професійної підготовки, що не властиво іншим дисциплінам навчального плану. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | методичні рекомендації | uk |
| dc.subject | практичні заняття | uk |
| dc.subject | самостійна робота | uk |
| dc.title | Методичні рекомендації до практичних занять і виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методика викладання спортивно-педагогічних дисциплін у закладах фахової передвищої та вищої освіти» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bashavets Nataliia Andriivna.pdf | 653.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.