Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18279
Назва: | Використання методу пісочної ігротерапії у корекційно-розвиваючій роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення |
Автори: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna Васильєва, К. Ю. |
Ключові слова: | метод пісочної ігротерапії корекційно-розвиваюча робота недорозвинення мовлення |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Короткий огляд (реферат): | Перші контакти дітей один з одним відбуваються у пісочниці. Пісок нерідко діє дітей як магніт. Перш ніж вони встигнуть усвідомити, що роблять, їхні руки самі починають просіювати пісок. При цьому обов'язково працюють обидві руки, а не одна ведуча. Між руками дитини та піском виникає своя розмова. Адже руками можна зібрати пісок у гірку, вирівняти його поверхню, залишити на ньому свої відбитки, сліди, намалювати цілі картини. У пісочному світі дитина почувається захищеною, тут їй комфортно, все зрозуміло та близько. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18279 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forostjan, Vasiliev.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.