Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorВасильєва, К. Ю.-
dc.date.accessioned2023-11-21T08:24:03Z-
dc.date.available2023-11-21T08:24:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18279-
dc.description.abstractПерші контакти дітей один з одним відбуваються у пісочниці. Пісок нерідко діє дітей як магніт. Перш ніж вони встигнуть усвідомити, що роблять, їхні руки самі починають просіювати пісок. При цьому обов'язково працюють обидві руки, а не одна ведуча. Між руками дитини та піском виникає своя розмова. Адже руками можна зібрати пісок у гірку, вирівняти його поверхню, залишити на ньому свої відбитки, сліди, намалювати цілі картини. У пісочному світі дитина почувається захищеною, тут їй комфортно, все зрозуміло та близько.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectметод пісочної ігротерапіїuk
dc.subjectкорекційно-розвиваюча роботаuk
dc.subjectнедорозвинення мовленняuk
dc.titleВикористання методу пісочної ігротерапії у корекційно-розвиваючій роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Vasiliev.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.