Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18279
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Форостян, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Forostjan, Olha Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Васильєва, К. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T08:24:03Z | - |
dc.date.available | 2023-11-21T08:24:03Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18279 | - |
dc.description.abstract | Перші контакти дітей один з одним відбуваються у пісочниці. Пісок нерідко діє дітей як магніт. Перш ніж вони встигнуть усвідомити, що роблять, їхні руки самі починають просіювати пісок. При цьому обов'язково працюють обидві руки, а не одна ведуча. Між руками дитини та піском виникає своя розмова. Адже руками можна зібрати пісок у гірку, вирівняти його поверхню, залишити на ньому свої відбитки, сліди, намалювати цілі картини. У пісочному світі дитина почувається захищеною, тут їй комфортно, все зрозуміло та близько. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | метод пісочної ігротерапії | uk |
dc.subject | корекційно-розвиваюча робота | uk |
dc.subject | недорозвинення мовлення | uk |
dc.title | Використання методу пісочної ігротерапії у корекційно-розвиваючій роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forostjan, Vasiliev.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.