Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18266
Назва: | Методи розвитку довільної уваги у дошкільників |
Автори: | Притиковська, Світлана Дмитрівна Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna Рубанович, К .Г. |
Ключові слова: | дошкільна освіта дошкільний вік розвиток довільної уваги |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Притиковська С. Д. Методи розвитку довільної уваги у дошкільників / С. Д. Притиковська, К. Г. Рубанович // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 121-124. |
Короткий огляд (реферат): | Розлади мовлення значною мірою (залежно від характеру розладів) негативно впливають на весь психічний розвиток людини, відбиваються на його діяльності, поведінці. Л. Виготський писав, що у дитини на різних вікових етапах його життя окремі психічні функції або системи функцій мають свої оптимальні можливості розвитку. Формуючись і взаємодіючи один з одним, під впливом соціального середовища, вони в різні вікові періоди життя дитини як би міняються місцями, по черзі виконуючи то допоміжну, то провідну роль у процесі єдиного цілісного розвитку його свідомості й всіх вищих психічних функцій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18266 |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pritykovskaya, Rubanovich.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.