Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18266
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Притиковська, Світлана Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Pritykovskaya, Svetlana Dmitrievna | - |
dc.contributor.author | Рубанович, К .Г. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-20T11:35:23Z | - |
dc.date.available | 2023-11-20T11:35:23Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Притиковська С. Д. Методи розвитку довільної уваги у дошкільників / С. Д. Притиковська, К. Г. Рубанович // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 121-124. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18266 | - |
dc.description.abstract | Розлади мовлення значною мірою (залежно від характеру розладів) негативно впливають на весь психічний розвиток людини, відбиваються на його діяльності, поведінці. Л. Виготський писав, що у дитини на різних вікових етапах його життя окремі психічні функції або системи функцій мають свої оптимальні можливості розвитку. Формуючись і взаємодіючи один з одним, під впливом соціального середовища, вони в різні вікові періоди життя дитини як би міняються місцями, по черзі виконуючи то допоміжну, то провідну роль у процесі єдиного цілісного розвитку його свідомості й всіх вищих психічних функцій. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | розвиток довільної уваги | uk |
dc.title | Методи розвитку довільної уваги у дошкільників | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pritykovskaya, Rubanovich.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.