Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18213
Title: | Особливості тривожності дітей до- шкільного віку |
Authors: | Мунтян, О. |
Keywords: | дошкільний вік дошкільна освіта почуття тривожності |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Видавничий дім «Гельветика» |
Citation: | Мунтян О. Особливості тривожності дітей до- шкільного віку / О. Мунтян // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 263 – 267. |
Abstract: | У загально-психологічному сенсі, тривога - це особливий психічний емоційний стан особистості, найбільше схоже за своїми характеристиками з афектом. Тривожність розуміють як індивідуально-психологічну особливість, яка проявляється в схильності людини до переживання стану тривоги при очікуванні несприятливого розвитку подій. А також як гіпотетичну «проміжну змінну», як тимчасовий психічний стан, який виникає під впливом стресових факторів, як фрустрацію соціальних потреб, як властивість особистості, яка дається через опис внутрішніх факторів і зовнішніх характеристик, та як мотиваційний конфлікт. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18213 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Muntyan.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.