Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18213
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мунтян, О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T13:50:02Z | - |
dc.date.available | 2023-11-09T13:50:02Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Мунтян О. Особливості тривожності дітей до- шкільного віку / О. Мунтян // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 263 – 267. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18213 | - |
dc.description.abstract | У загально-психологічному сенсі, тривога - це особливий психічний емоційний стан особистості, найбільше схоже за своїми характеристиками з афектом. Тривожність розуміють як індивідуально-психологічну особливість, яка проявляється в схильності людини до переживання стану тривоги при очікуванні несприятливого розвитку подій. А також як гіпотетичну «проміжну змінну», як тимчасовий психічний стан, який виникає під впливом стресових факторів, як фрустрацію соціальних потреб, як властивість особистості, яка дається через опис внутрішніх факторів і зовнішніх характеристик, та як мотиваційний конфлікт. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | дошкільний вік | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | почуття тривожності | uk |
dc.title | Особливості тривожності дітей до- шкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Muntyan.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.