Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18199
Назва: | Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови |
Автори: | Ірхіна, Юліана Валентинівна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Ключові слова: | викладання іноземної мови аглійська мова текстові матеріали когнітивно-прогматичний аспект |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавнича група «Наукові перспективи», громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України» та громадська організація «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів з духовно-морального виховання» |
Бібліографічний опис: | Ірхіна Ю.В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови / Ю.В. Ірхіна // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку Матеріали XXIX-ої Міжнародної науково-практичної конференції (07 лютого 2023 року, Тепліце (Чехія), дистанційно) 2023. С. 273 – 276 |
Короткий огляд (реферат): | В контексті теоретичного обгрунтування когнітивно-прагматичних аспектів функціонування та викладання іноземної мови нами було проаналізовано особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови, як засіб реалізації програмно-орієнтованого способу навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18199 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Irkhina.pdf | 3.96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.