Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2023-11-09T10:38:06Z-
dc.date.available2023-11-09T10:38:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІрхіна Ю.В. Когнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови / Ю.В. Ірхіна // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку Матеріали XXIX-ої Міжнародної науково-практичної конференції (07 лютого 2023 року, Тепліце (Чехія), дистанційно) 2023. С. 273 – 276uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18199-
dc.description.abstractВ контексті теоретичного обгрунтування когнітивно-прагматичних аспектів функціонування та викладання іноземної мови нами було проаналізовано особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мови, як засіб реалізації програмно-орієнтованого способу навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи», громадська організація «Християнська академія педагогічних наук України» та громадська організація «Всеукраїнська асоціація педагогів і психологів з духовно-морального виховання»uk
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk
dc.subjectаглійська моваuk
dc.subjectтекстові матеріалиuk
dc.subjectкогнітивно-прогматичний аспектuk
dc.titleКогнітивно-прагматичні аспекти функціонування та викладання іноземної мови: особливості використання тестових матеріалів під час вивчення англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina.pdf3.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.