Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18153
Назва: | Самооцінка дітей дошкільного віку |
Автори: | Романова, А. О. |
Ключові слова: | самооцінка дошкільний вік |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | А. О. Самооцінка дітей дошкільного віку / А. О. Романова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 65-72. |
Короткий огляд (реферат): | Дошкільний вік вважається початковим етапом формування особистості. У цьому віці, у дітей виникають такі особистісні новоутворення, як формування довільності поведінки, підпорядкування мотивів і засвоєння моральних норм. Формування нових психологічних механізмів поведінки і діяльності починається в даний період життя, тому старший дошкільний вік відіграє особливу роль у формуванні особистості в цілому |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18153 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanov.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.