Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманова, А. О.-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:30:43Z-
dc.date.available2023-11-03T11:30:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationА. О. Самооцінка дітей дошкільного віку / А. О. Романова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 65-72.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18153-
dc.description.abstractДошкільний вік вважається початковим етапом формування особистості. У цьому віці, у дітей виникають такі особистісні новоутворення, як формування довільності поведінки, підпорядкування мотивів і засвоєння моральних норм. Формування нових психологічних механізмів поведінки і діяльності починається в даний період життя, тому старший дошкільний вік відіграє особливу роль у формуванні особистості в ціломуuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.titleСамооцінка дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanov.pdf5.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.