Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18140
Назва: | Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем |
Автори: | Romenska, Tamara Hryhorivna Роменська, Тамара Григорівна |
Ключові слова: | мотиваційно-ціннісний компонент соціально-побутові навички потреби мотиви ціннісне ставлення дошкільники дитячий церебральний параліч |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання» |
Бібліографічний опис: | Роменська Т. Г. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. / Т. Г. Роменська // «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання», № 4, 2017. – с. 73 – 85 |
Короткий огляд (реферат): | Представлено результати теоретико-експериментального вивчення мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано науково-теоретичні підходи до дослідження соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем (міждисциплінарний, системний, діяльнісний, суб’єктний, компетентнісний). Визначено відповідно до методології системного підходу структуру таксономії соціально-побутових навичок. Виокремлено таксон побутових навичок, спільний таксон соціальних навичок і макроклас соціально-побутових навичок. До- слідження мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем базувалося на теорії атитюдів. Проаналізовано стан потреб, мотивів, ціннісного ставлення до соціуму та побуту в дошкільників із ДЦП у порівнянні з одно- літками з типовим психофізичним розвитком, що виявлявся в десяти настановах. З’ясовані особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок стануть орієн- тиром для розроблення інноваційної технології формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18140 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 340.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.