Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18140
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Romenska, Tamara Hryhorivna | - |
dc.contributor.author | Роменська, Тамара Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T12:34:40Z | - |
dc.date.available | 2023-11-01T12:34:40Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Роменська Т. Г. Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. / Т. Г. Роменська // «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання», № 4, 2017. – с. 73 – 85 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18140 | - |
dc.description.abstract | Представлено результати теоретико-експериментального вивчення мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Обґрунтовано науково-теоретичні підходи до дослідження соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем (міждисциплінарний, системний, діяльнісний, суб’єктний, компетентнісний). Визначено відповідно до методології системного підходу структуру таксономії соціально-побутових навичок. Виокремлено таксон побутових навичок, спільний таксон соціальних навичок і макроклас соціально-побутових навичок. До- слідження мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем базувалося на теорії атитюдів. Проаналізовано стан потреб, мотивів, ціннісного ставлення до соціуму та побуту в дошкільників із ДЦП у порівнянні з одно- літками з типовим психофізичним розвитком, що виявлявся в десяти настановах. З’ясовані особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок стануть орієн- тиром для розроблення інноваційної технології формування соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | «ОСОБЛИВА ДИТИНА: навчання і виховання» | uk |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний компонент | uk |
dc.subject | соціально-побутові навички | uk |
dc.subject | потреби | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk |
dc.subject | дошкільники | uk |
dc.subject | дитячий церебральний параліч | uk |
dc.title | Особливості мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 340.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.