Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17928
Назва: | Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи |
Автори: | Лещій, Наталія Петрівна Leshchii, Nataliia Petrovna Савченко, Євгенія Юріївна Savchenko, Yevgenia Yuryivna |
Ключові слова: | мовленнєва діяльність альтернативні комунікації порушення інтелектуального розвитку мультисенсорний підхід |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Лещій Н. П. Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи / Н. П. Лещій, Є. Ю. Савченко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 41-45. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено історичне підґрунтя проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, підкреслено значущість використання мультисенсорного підходу, як умова успішного формування мовленнєвої діяльності в умовах загальноосвітньої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17928 |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Leshchii.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.