Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лещій, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Leshchii, Nataliia Petrovna | - |
dc.contributor.author | Савченко, Євгенія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Savchenko, Yevgenia Yuryivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T10:21:20Z | - |
dc.date.available | 2023-10-09T10:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Лещій Н. П. Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи / Н. П. Лещій, Є. Ю. Савченко // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 41-45. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17928 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено історичне підґрунтя проблеми формування мовленнєвої діяльності у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, підкреслено значущість використання мультисенсорного підходу, як умова успішного формування мовленнєвої діяльності в умовах загальноосвітньої школи. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | альтернативні комунікації | uk |
dc.subject | порушення інтелектуального розвитку | uk |
dc.subject | мультисенсорний підхід | uk |
dc.title | Мультисенсорний підхід у формуванні мовленнєвої діяльності у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах загальноосвітньої школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Leshchii.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.