Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17636
Назва: Формування професійної компетентності вчителя на уроках англійської мови
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Гаврилюк, К.
Ключові слова: професійна компетентність
професіоналізм
вчитель англійської мови
Дата публікації: 2023
Видавництво: Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності вчителя на уроках англійської мови / О. П. Ноздрова, К. Гаврилюк // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 232-237.
Короткий огляд (реферат): Важливе місце в діяльності сучасного вчителя займає професійна компетентність, професіоналізм, що передбачають наявність професійних знань (суспільних, психолого-педагогічних, предметних, прикладних умінь та навичок), їх змістом є знання предмета, методики його викладання, знання педагогіки та психологіі. Розвиток професійної компетентності вчителів, створення умов для становлення творчо мислячої особистості учня – проблема, що надає безпосередній вплив на успішне функціонування школи. Підсумовуючи усе вище сказане, можна стверджувати корисність та ефективність організації навчання усного і писемного мовлення за комунікативною методикою, як того вимагає нова шкільна програма. Така організація навчання допоможе учням краще оволодіти засобами комунікації, подолати труднощі у спілкуванні, реалізувати свої комунікативні вміння, розвинути навички сприйняття та розуміння інших людей, тобто, сформувати міцну комунікативну компетентність для успішного сприйняття їх у соціальному середовищі. Всім відомо, що коли вчитель проводить урок-гру чи використовує елементи дидактичної гри на уроці ( цікавинки, ігри, кросворди, загадки, ребуси, практичні заняття, рольові ігри, застосовує інтерактивні методи навчання, комп’ютерні технології навчання), то навчання перетворюється в захоплюючий процес. Тому вважаємо, що на уроці повинно бути якнайбільше завдань, які б спонукали дитину до улюбленої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17636
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havryliuk.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.