Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorГаврилюк, К.-
dc.date.accessioned2023-08-07T09:20:13Z-
dc.date.available2023-08-07T09:20:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Формування професійної компетентності вчителя на уроках англійської мови / О. П. Ноздрова, К. Гаврилюк // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 232-237.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17636-
dc.description.abstractВажливе місце в діяльності сучасного вчителя займає професійна компетентність, професіоналізм, що передбачають наявність професійних знань (суспільних, психолого-педагогічних, предметних, прикладних умінь та навичок), їх змістом є знання предмета, методики його викладання, знання педагогіки та психологіі. Розвиток професійної компетентності вчителів, створення умов для становлення творчо мислячої особистості учня – проблема, що надає безпосередній вплив на успішне функціонування школи. Підсумовуючи усе вище сказане, можна стверджувати корисність та ефективність організації навчання усного і писемного мовлення за комунікативною методикою, як того вимагає нова шкільна програма. Така організація навчання допоможе учням краще оволодіти засобами комунікації, подолати труднощі у спілкуванні, реалізувати свої комунікативні вміння, розвинути навички сприйняття та розуміння інших людей, тобто, сформувати міцну комунікативну компетентність для успішного сприйняття їх у соціальному середовищі. Всім відомо, що коли вчитель проводить урок-гру чи використовує елементи дидактичної гри на уроці ( цікавинки, ігри, кросворди, загадки, ребуси, практичні заняття, рольові ігри, застосовує інтерактивні методи навчання, комп’ютерні технології навчання), то навчання перетворюється в захоплюючий процес. Тому вважаємо, що на уроці повинно бути якнайбільше завдань, які б спонукали дитину до улюбленої діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectвчитель англійської мовиuk
dc.titleФормування професійної компетентності вчителя на уроках англійської мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havryliuk.pdf4.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.