Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17636
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ноздрова, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Nozdrova, Oksana Pavlivna | - |
dc.contributor.author | Гаврилюк, К. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-07T09:20:13Z | - |
dc.date.available | 2023-08-07T09:20:13Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності вчителя на уроках англійської мови / О. П. Ноздрова, К. Гаврилюк // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 232-237. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17636 | - |
dc.description.abstract | Важливе місце в діяльності сучасного вчителя займає професійна компетентність, професіоналізм, що передбачають наявність професійних знань (суспільних, психолого-педагогічних, предметних, прикладних умінь та навичок), їх змістом є знання предмета, методики його викладання, знання педагогіки та психологіі. Розвиток професійної компетентності вчителів, створення умов для становлення творчо мислячої особистості учня – проблема, що надає безпосередній вплив на успішне функціонування школи. Підсумовуючи усе вище сказане, можна стверджувати корисність та ефективність організації навчання усного і писемного мовлення за комунікативною методикою, як того вимагає нова шкільна програма. Така організація навчання допоможе учням краще оволодіти засобами комунікації, подолати труднощі у спілкуванні, реалізувати свої комунікативні вміння, розвинути навички сприйняття та розуміння інших людей, тобто, сформувати міцну комунікативну компетентність для успішного сприйняття їх у соціальному середовищі. Всім відомо, що коли вчитель проводить урок-гру чи використовує елементи дидактичної гри на уроці ( цікавинки, ігри, кросворди, загадки, ребуси, практичні заняття, рольові ігри, застосовує інтерактивні методи навчання, комп’ютерні технології навчання), то навчання перетворюється в захоплюючий процес. Тому вважаємо, що на уроці повинно бути якнайбільше завдань, які б спонукали дитину до улюбленої діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | професіоналізм | uk |
dc.subject | вчитель англійської мови | uk |
dc.title | Формування професійної компетентності вчителя на уроках англійської мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Havryliuk.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.