Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17427
Назва: | Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху |
Автори: | Рабаджи, К. С. Rabadzhy, K. |
Ключові слова: | діти з порушенням слуху художньо-естетичний розвиток корекційна освіта організація процесу навчання гурткова робота організація роботи з дітьми з особливими потребами викладання образотворчого мистецтва |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Рабаджи К. С. Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 9-18. |
Короткий огляд (реферат): | Успіх реалізації художньо-естетичного розвитку учнів на гуртках багато в чому залежить від узгоджених дій керівництва навчального закладу і керівника гуртка, єдиної лінії в рішенні задач освіти і виховання. Для розвитку творчих засад у діяльності керівників із художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху, напрямки роботи керівника гуртка наступні: ознайомлення колективу з існуючими програмами і методиками художньо-естетичного виховання; вибір програми і методики (спільно з педагогічним колективом); визначення місця художньо-естетичного виховання в загальному освітньому просторі, його зв'язку з іншими напрямками; контроль за координацією роботи всіх фахівців і керівників; моніторинг діяльності всього колективу; участь в діагностиці дітей і аналізі її результатів; проведення методичних семінарів для членів колективу; участь у вдосконаленні розвиваючого предметно-просторового середовища; участь у поширенні досвіду роботи навчального закладу; організація батьківських зборів, присвячених проблемам художньо-естетичного виховання; узагальнення результатів роботи; аналіз програм, методик з точки зору їх відповідності рівню розвитку учнів; участь в складанні діагностичних карт; присутність на заняттях з метою визначення особливостей поведінки і характеристик учнів (довільність, комфортність і т.п.); взаємодія з батьками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17427 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 45 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rabadzhy K..pdf | 224.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.