Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17427
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рабаджи, К. С. | - |
dc.contributor.author | Rabadzhy, K. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T08:24:39Z | - |
dc.date.available | 2023-07-04T08:24:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Рабаджи К. С. Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 9-18. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17427 | - |
dc.description.abstract | Успіх реалізації художньо-естетичного розвитку учнів на гуртках багато в чому залежить від узгоджених дій керівництва навчального закладу і керівника гуртка, єдиної лінії в рішенні задач освіти і виховання. Для розвитку творчих засад у діяльності керівників із художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху, напрямки роботи керівника гуртка наступні: ознайомлення колективу з існуючими програмами і методиками художньо-естетичного виховання; вибір програми і методики (спільно з педагогічним колективом); визначення місця художньо-естетичного виховання в загальному освітньому просторі, його зв'язку з іншими напрямками; контроль за координацією роботи всіх фахівців і керівників; моніторинг діяльності всього колективу; участь в діагностиці дітей і аналізі її результатів; проведення методичних семінарів для членів колективу; участь у вдосконаленні розвиваючого предметно-просторового середовища; участь у поширенні досвіду роботи навчального закладу; організація батьківських зборів, присвячених проблемам художньо-естетичного виховання; узагальнення результатів роботи; аналіз програм, методик з точки зору їх відповідності рівню розвитку учнів; участь в складанні діагностичних карт; присутність на заняттях з метою визначення особливостей поведінки і характеристик учнів (довільність, комфортність і т.п.); взаємодія з батьками. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | діти з порушенням слуху | uk |
dc.subject | художньо-естетичний розвиток | uk |
dc.subject | корекційна освіта | uk |
dc.subject | організація процесу навчання | uk |
dc.subject | гурткова робота | uk |
dc.subject | організація роботи з дітьми з особливими потребами | uk |
dc.subject | викладання образотворчого мистецтва | uk |
dc.title | Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 45 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rabadzhy K..pdf | 224.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.