Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1729
Назва: | Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі |
Інші назви: | Pedagogical conditions of preparation children of the senior preschool age with a visual deviation to studying at school |
Автори: | Вертугіна, Валентина Миколаївна Vertugina, Valentyna Mykolaivna |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивне навчання підготовка до школи старший дошкільний вік діти із зоровим відхиленням педагогічні умови inclusive education inclusive teaching training for school senior pre-school age children with eye deviation pedagogical factors |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Вертугіна В. М. Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Валентина Миколаївна Вертугіна; наук. кер. Н. І. Луцан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація присвячена проблемі підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки таких дітей; визначено поняття «підготовленість дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання в школі»; уточнено поняття «інклюзивна освіта», «діти із зоровим відхиленням». Виявлено показники, критерії і рівні підготовленості дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі. Розроблено й експериментально апробовано модель і методику підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі. The thesis deals with the issueof training senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school. The pedagogical factors of training senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school have been theoretically substantiated and practically tested. The concept «preparedness of senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school» has been defined. The notions «inclusive education» and «children with eye deviation» have been specified. The criteria, evaluative indicators and levels of preparedness of senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school have been determined. The model and methodology of training senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school have been elaborated and confirmed in the course of experimental teaching. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1729 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вертугіна Валентина Миколаївна.aref.pdf | 220.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.