Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВертугіна, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorVertugina, Valentyna Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-02-28T10:32:30Z-
dc.date.available2019-02-28T10:32:30Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВертугіна В. М. Педагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Валентина Миколаївна Вертугіна; наук. кер. Н. І. Луцан; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1729-
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемі підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки таких дітей; визначено поняття «підготовленість дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання в школі»; уточнено поняття «інклюзивна освіта», «діти із зоровим відхиленням». Виявлено показники, критерії і рівні підготовленості дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі. Розроблено й експериментально апробовано модель і методику підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школі. The thesis deals with the issueof training senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school. The pedagogical factors of training senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school have been theoretically substantiated and practically tested. The concept «preparedness of senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school» has been defined. The notions «inclusive education» and «children with eye deviation» have been specified. The criteria, evaluative indicators and levels of preparedness of senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school have been determined. The model and methodology of training senior pre-school-age children with eye deviation to studying at school have been elaborated and confirmed in the course of experimental teaching.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectпідготовка до школиuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectдіти із зоровим відхиленнямuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectinclusive educationuk
dc.subjectinclusive teachinguk
dc.subjecttraining for schooluk
dc.subjectsenior pre-school ageuk
dc.subjectchildren with eye deviationuk
dc.subjectpedagogical factorsuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки дітей старшого дошкільного віку із зоровим відхиленням до навчання у школіuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of preparation children of the senior preschool age with a visual deviation to studying at schooluk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вертугіна Валентина Миколаївна.aref.pdf220.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.