Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17209| Назва: | Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти | 
| Автори: | Городнюк, Людмила Степанівна Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna  | 
| Ключові слова: | метапізнання філософія мислення метакогніції мислення когнітивістика  | 
| Дата публікації: | 2023 | 
| Видавництво: | Інститут обдарованої дитини НАПН України | 
| Бібліографічний опис: | Городнюк Л.С. Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти. – STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 107- 111. | 
| Короткий огляд (реферат): | Головним методом самоосягання лишається інтроспекція, оскільки працює завжди: в роздвоєнні на суб’єкт і об’єкт особистість заходиться в постійній безперервній рефлексії, і вона здатна зібрати про себе найдостовірніше знання, однак якщо ми повертаємося до мета пізнання маленької за віком людини, то в пошуках істини про себе вона потребує дуже чутливого ставлення дорослих до її саморозкриття і самопред’явлення. Тож, створення умов для розвитку, комфортного самовідчуття, само творчості, самоаналізу дитини – це єдиний шлях до її усвідомленого метапізнання і адаптивної саморегуляції зі світом великих смислів і завдань, в якому вона буде автором і соавтором гідних сценаріїв. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17209 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософських і соціологічних студій та соціокультурних практик | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Horodniuk.pdf | 440.46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.