Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17209
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городнюк, Людмила Степанівна | - |
dc.contributor.author | Horodniuk, Lyudmyla Stepanivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T13:28:07Z | - |
dc.date.available | 2023-05-10T13:28:07Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Городнюк Л.С. Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти. – STEАM-освіта: від теорії до практики : матеріали круглого столу (Київ, 24 березня 2023 року). – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2023. – С. 107- 111. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17209 | - |
dc.description.abstract | Головним методом самоосягання лишається інтроспекція, оскільки працює завжди: в роздвоєнні на суб’єкт і об’єкт особистість заходиться в постійній безперервній рефлексії, і вона здатна зібрати про себе найдостовірніше знання, однак якщо ми повертаємося до мета пізнання маленької за віком людини, то в пошуках істини про себе вона потребує дуже чутливого ставлення дорослих до її саморозкриття і самопред’явлення. Тож, створення умов для розвитку, комфортного самовідчуття, само творчості, самоаналізу дитини – це єдиний шлях до її усвідомленого метапізнання і адаптивної саморегуляції зі світом великих смислів і завдань, в якому вона буде автором і соавтором гідних сценаріїв. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Інститут обдарованої дитини НАПН України | uk |
dc.subject | метапізнання | uk |
dc.subject | філософія мислення | uk |
dc.subject | метакогніції | uk |
dc.subject | мислення | uk |
dc.subject | когнітивістика | uk |
dc.title | Осягати і знати себе: метапізнання як важлива складова STEAM-освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Horodniuk.pdf | 440.46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.