Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17207
Назва: | Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва |
Автори: | Цзянь Дунюнь Толстова, Наталя Михайлівна Tolstova, Natalia |
Ключові слова: | вокальне інтонування музичне мистетцво майбутній вчитель музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економіки |
Бібліографічний опис: | Цзянь Дунюнь Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва / Цзянь Дунюнь, Н. М. Толстова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства». Одеса: Університет Ушинського, 2020. - С. 27-29. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему формування в китайських студентів педагогічного університету навичок вокального інтонування. Обґрунтовано педагогічні умови їх ефективного набуття майбутніми вчителями музичного мистецтва. Відзначено роль особистісно-персоніфікованого, синергетичного, компаративного, рефлексивного підходів у процесі зазначених педагогічних умов формування в студентів навичок вокального інтонування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17207 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії музики і вокалу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tolstova Natalia.pdf | 122.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.