Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦзянь Дунюнь-
dc.contributor.authorТолстова, Наталя Михайлівна-
dc.contributor.authorTolstova, Natalia-
dc.date.accessioned2023-05-10T11:23:24Z-
dc.date.available2023-05-10T11:23:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦзянь Дунюнь Педагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтва / Цзянь Дунюнь, Н. М. Толстова // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів «Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства». Одеса: Університет Ушинського, 2020. - С. 27-29.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17207-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему формування в китайських студентів педагогічного університету навичок вокального інтонування. Обґрунтовано педагогічні умови їх ефективного набуття майбутніми вчителями музичного мистецтва. Відзначено роль особистісно-персоніфікованого, синергетичного, компаративного, рефлексивного підходів у процесі зазначених педагогічних умов формування в студентів навичок вокального інтонування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectвокальне інтонуванняuk
dc.subjectмузичне мистетцвоuk
dc.subjectмайбутній вчитель музичного мистецтваuk
dc.titleПедагогічні умови формування навичок вокального інтонування у китайських студентів – майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tolstova Natalia.pdf122.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.