Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17018
Назва: | Формування педагогічної етики майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки |
Автори: | Артемьєва, Інна Сергіївна Artemieva, Inna Serhiivna Смотрова, О. В. |
Ключові слова: | педагогічна етика вчителя компетентний фахівець моральна свідомість майбутніх фахівців педагогічний процес |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Полтава: ЦФЕНД |
Бібліографічний опис: | Артемьєва І. С. Формування педагогічної етики майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / І. С. Артемьєва, О. В. Смотрова // Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції : (Полтава, 9 вересня 2022 р.). - Полтава: ЦФЕНД, 2022. - С. 8–9. |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна етика вчителя – це зведення моральних вимог, норм і правил поведінки педагога, яким він зобов’язаний неухильно відповідати, слідувати та які він повинен виконувати, що забезпечить регулювання відносини, що виникають у вчителя з учнями та їхніми батьками, колегами, керівництвом закладу загальної середньої освіти (З. Алканова, Д. Бєлухін, Г. Васянович, Д. Вербівський, Т. Мішаткіна, О. Царєгородцева та ін.). Моральна свідомість майбутнього вчителя в процесі професійної освіти, як основи його педагогічної етики, – це важлива педагогічна проблема. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17018 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Artemieva.pdf | 439.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.