Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртемьєва, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorArtemieva, Inna Serhiivna-
dc.contributor.authorСмотрова, О. В.-
dc.date.accessioned2023-04-11T07:29:12Z-
dc.date.available2023-04-11T07:29:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationАртемьєва І. С. Формування педагогічної етики майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / І. С. Артемьєва, О. В. Смотрова // Актуальні проблеми науки, освіти і суспільства : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції : (Полтава, 9 вересня 2022 р.). - Полтава: ЦФЕНД, 2022. - С. 8–9.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17018-
dc.description.abstractПедагогічна етика вчителя – це зведення моральних вимог, норм і правил поведінки педагога, яким він зобов’язаний неухильно відповідати, слідувати та які він повинен виконувати, що забезпечить регулювання відносини, що виникають у вчителя з учнями та їхніми батьками, колегами, керівництвом закладу загальної середньої освіти (З. Алканова, Д. Бєлухін, Г. Васянович, Д. Вербівський, Т. Мішаткіна, О. Царєгородцева та ін.). Моральна свідомість майбутнього вчителя в процесі професійної освіти, як основи його педагогічної етики, – це важлива педагогічна проблема.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПолтава: ЦФЕНДuk
dc.subjectпедагогічна етика вчителяuk
dc.subjectкомпетентний фахівецьuk
dc.subjectморальна свідомість майбутніх фахівцівuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.titleФормування педагогічної етики майбутнього вчителя в процесі професійної підготовкиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemieva.pdf439.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.