Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17004
Назва: | Проблеми реалізації наступності у навчанні стохастичної лінії у середній та вищій школі |
Автори: | Крамаренко, Т. Г. |
Ключові слова: | проблема наступності стохастика середня школа заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського |
Бібліографічний опис: | Крамаренко Т. Г. Проблеми реалізації наступності у навчанні стохастичної лінії у середній та вищій школі / Т. Г. Крамаренко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 102-103. |
Короткий огляд (реферат): | Проблеми з реалізації наступності характеризують як організаційно- психологічні, загальнодидактичні та спеціально-математичні. Як зазначають О. Іонова та інші дослідники, для вирішення проблем наступності доцільно застосовувати навчально-змістовий та організаційно-методичний напрями. Наступність є однією з необхідних умов для здійснення неперервності процесу опанування стохастичною лінією. Важливо забезпечувати у навчанні стохастики у школі і закладі вищої освіти єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів і форм навчання. Актуальними будуть для вчителів закладів середньої освіти та викладачів вищої школи посібники, методичні рекомендації стосовно шляхів і засобів цілеспрямованого забезпечення наступності у викладанні природничо-математичних дисциплін, використання сучасних педагогічних технологій у навчальному процесі. Досягнення наступності забезпечується методично і психологічно обґрунтованою побудовою навчальних програм, підручників, просуванням від простого до складнішого в навчанні та організації самостійної роботи учнів і студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17004 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2022 (1).pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.