Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17004Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Крамаренко, Т. Г. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-04-10T07:31:01Z | - |
| dc.date.available | 2023-04-10T07:31:01Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Крамаренко Т. Г. Проблеми реалізації наступності у навчанні стохастичної лінії у середній та вищій школі / Т. Г. Крамаренко // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 102-103. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17004 | - |
| dc.description.abstract | Проблеми з реалізації наступності характеризують як організаційно- психологічні, загальнодидактичні та спеціально-математичні. Як зазначають О. Іонова та інші дослідники, для вирішення проблем наступності доцільно застосовувати навчально-змістовий та організаційно-методичний напрями. Наступність є однією з необхідних умов для здійснення неперервності процесу опанування стохастичною лінією. Важливо забезпечувати у навчанні стохастики у школі і закладі вищої освіти єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів і форм навчання. Актуальними будуть для вчителів закладів середньої освіти та викладачів вищої школи посібники, методичні рекомендації стосовно шляхів і засобів цілеспрямованого забезпечення наступності у викладанні природничо-математичних дисциплін, використання сучасних педагогічних технологій у навчальному процесі. Досягнення наступності забезпечується методично і психологічно обґрунтованою побудовою навчальних програм, підручників, просуванням від простого до складнішого в навчанні та організації самостійної роботи учнів і студентів. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Черкаський національний університет імені Б. Хмельницького Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського | uk |
| dc.subject | проблема наступності | uk |
| dc.subject | стохастика | uk |
| dc.subject | середня школа | uk |
| dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
| dc.title | Проблеми реалізації наступності у навчанні стохастичної лінії у середній та вищій школі | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2022 (1).pdf | 3.14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.