Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16890
Назва: | З досвіду формування педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Шкуренко, О. В. |
Ключові слова: | педагогічна комунікація початкова школа майбутні учителі початкоовї освіти |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Шкуренко О. В. З досвіду формування педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи / О. В. Шуренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 215-216. |
Короткий огляд (реферат): | У освітньому процесі виділяємо традиційну мовну комунікацію і комунікацію, яку здійснюють за допомогою електронних засобів навчання. Увага до мовної комунікації пов’язана з тим, що: учні мало спілкуються; не уміють висловлювати свої думки і судження; мова бідна, засмічена сленгом. Такі недоліки може виправити учитель, оскільки він упродовж 4 років навчає учнів різних предметів, і основним його завданням є розвинути в учнів зв’язне мовлення, навчити їх не просто писати або читати, а добре володіти рідною мовою і уміти висловлювати свої думки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16890 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shkurenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.