Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16890
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкуренко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T13:17:33Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T13:17:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Шкуренко О. В. З досвіду формування педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи / О. В. Шуренко // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 215-216. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16890 | - |
dc.description.abstract | У освітньому процесі виділяємо традиційну мовну комунікацію і комунікацію, яку здійснюють за допомогою електронних засобів навчання. Увага до мовної комунікації пов’язана з тим, що: учні мало спілкуються; не уміють висловлювати свої думки і судження; мова бідна, засмічена сленгом. Такі недоліки може виправити учитель, оскільки він упродовж 4 років навчає учнів різних предметів, і основним його завданням є розвинути в учнів зв’язне мовлення, навчити їх не просто писати або читати, а добре володіти рідною мовою і уміти висловлювати свої думки. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | педагогічна комунікація | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкоовї освіти | uk |
dc.title | З досвіду формування педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shkurenko.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.