Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1684
Назва: | Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) |
Інші назви: | Forming and development of a language competence of the pupils of the fifth – sixth form of school providing general education (after the example of study of a wordbuilding and orthography) |
Автори: | Волкова, Ірина Вікторівна Volkova, Iryna Victorivna |
Ключові слова: | мовна компетентність мовленнєва компетентність мовний досвід мовленнєвий досвід інтелектуально-креативні здібності творчі й мовні здібності словотвір орфографія language competence speech competence language experience language knowledge a sense of language intellectual-creative and language abilities wordbuilding orthography |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Бібліографічний опис: | Волкова І. В. Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова; наук. кер. О. В. Джежелей; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2009. – 235 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації досліджується проблема формування і розвитку мовних компетентностей учнів. З’ясовано природу мовних компетентностей як психолінгвістичного й методичного явища; особливості взаємозв’язку мовної і мовленнєвої компетентностей / компетенцій та їх проекцію на методику навчання мови; визначено психолого-педагогічні й методичні передумови набуття, критерії і рівні сформованості мовних компетентностей молодших підлітків. Розроблено систему формування й розвитку мовних компетентностей у процесі вивчення словотвору й орфографії з опорою на інтелектуально-креативні, творчі й мовні здібності. В диссертации исследуется проблема формирования и развития языковых компетентностей учащихся. Подчеркивается особое значение психолингвистических основ методической системы формирования языковых компетентностей, прослеживаются этапы развития теоретической мысли относительно этих феноменов. Сделан вывод о том, что понятие языковой компетентности трактуется учеными неоднозначно, и определено два основных подхода к его пониманию: 1) преобладающее употребление терминов “языковая компетентность”, “языковая компетенция”, проекция их терминологического содержания не только на объект, но и на субъект речи; 2) разграничение отдельных типов компетенции / компетентности, в том числе языковой и речевой, несмотря на то, что последняя формируется на основе предыдущей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1684 |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Forming and.pdf | 3.8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.