Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1684
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Волкова, Ірина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Volkova, Iryna Victorivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-26T09:20:45Z | - |
dc.date.available | 2019-02-26T09:20:45Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Волкова І. В. Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5-6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ірина Вікторівна Волкова; наук. кер. О. В. Джежелей; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2009. – 235 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1684 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується проблема формування і розвитку мовних компетентностей учнів. З’ясовано природу мовних компетентностей як психолінгвістичного й методичного явища; особливості взаємозв’язку мовної і мовленнєвої компетентностей / компетенцій та їх проекцію на методику навчання мови; визначено психолого-педагогічні й методичні передумови набуття, критерії і рівні сформованості мовних компетентностей молодших підлітків. Розроблено систему формування й розвитку мовних компетентностей у процесі вивчення словотвору й орфографії з опорою на інтелектуально-креативні, творчі й мовні здібності. В диссертации исследуется проблема формирования и развития языковых компетентностей учащихся. Подчеркивается особое значение психолингвистических основ методической системы формирования языковых компетентностей, прослеживаются этапы развития теоретической мысли относительно этих феноменов. Сделан вывод о том, что понятие языковой компетентности трактуется учеными неоднозначно, и определено два основных подхода к его пониманию: 1) преобладающее употребление терминов “языковая компетентность”, “языковая компетенция”, проекция их терминологического содержания не только на объект, но и на субъект речи; 2) разграничение отдельных типов компетенции / компетентности, в том числе языковой и речевой, несмотря на то, что последняя формируется на основе предыдущей. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | uk |
dc.subject | мовна компетентність | uk |
dc.subject | мовленнєва компетентність | uk |
dc.subject | мовний досвід | uk |
dc.subject | мовленнєвий досвід | uk |
dc.subject | інтелектуально-креативні здібності | uk |
dc.subject | творчі й мовні здібності | uk |
dc.subject | словотвір | uk |
dc.subject | орфографія | uk |
dc.subject | language competence | uk |
dc.subject | speech competence | uk |
dc.subject | language experience | uk |
dc.subject | language knowledge | uk |
dc.subject | a sense of language | uk |
dc.subject | intellectual-creative and language abilities | uk |
dc.subject | wordbuilding | uk |
dc.subject | orthography | uk |
dc.title | Формування і розвиток мовних компетентностей учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи (на прикладі вивчення словотвору й орфографії) | uk |
dc.title.alternative | Forming and development of a language competence of the pupils of the fifth – sixth form of school providing general education (after the example of study of a wordbuilding and orthography) | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Forming and.pdf | 3.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.