Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16842
Назва: | Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти |
Автори: | Пушкар, Л. В. |
Ключові слова: | ритмічно-рухові компетенції бакалаври початкової освіти музично-терапевтичні можливості музичні компетенції майбутніх педагогів |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Пушкар Л. В. Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти / Л. В. Пушкар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 195-197. |
Короткий огляд (реферат): | Вплив музики на психічний розвиток людини в цілому (творчість, духовність, розум) дуже суттєвий тому, що вона захоплює ранні сфери психіки людини – сенсорику, моторику, емоції тощо. У зв’язку з тим, що музичні здібності мають емоційно-моторну природу, вони проявляються дуже рано (іноді у два роки) та становлять неначе «фундамент» для психічного розвитку індивіда (за Л.П. Ізмайловою та С.І. Науменко. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16842 |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pushkar.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.