Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16842
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пушкар, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-14T08:16:45Z | - |
dc.date.available | 2023-03-14T08:16:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Пушкар Л. В. Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти / Л. В. Пушкар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 195-197. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16842 | - |
dc.description.abstract | Вплив музики на психічний розвиток людини в цілому (творчість, духовність, розум) дуже суттєвий тому, що вона захоплює ранні сфери психіки людини – сенсорику, моторику, емоції тощо. У зв’язку з тим, що музичні здібності мають емоційно-моторну природу, вони проявляються дуже рано (іноді у два роки) та становлять неначе «фундамент» для психічного розвитку індивіда (за Л.П. Ізмайловою та С.І. Науменко. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | ритмічно-рухові компетенції | uk |
dc.subject | бакалаври початкової освіти | uk |
dc.subject | музично-терапевтичні можливості | uk |
dc.subject | музичні компетенції майбутніх педагогів | uk |
dc.title | Музично-терапевтичні можливості ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів початкової освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pushkar.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.