Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16647
Назва: | Розвивальна наступність у навчанні математики та зони найближчого математичного розвитку здобувачів освіти |
Автори: | Семенець, С. П. |
Ключові слова: | наступність у навчанні математики математичний розвиток здобувачів зони математичного розвитку розвальне навчання математики методична модель навчання математики |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во "Ранок" |
Бібліографічний опис: | Семенець С. П. Розвивальна наступність у навчанні математики та зони найближчого математичного розвитку здобувачів освіти / С. П. Семенець // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 94-96. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні обґрунтовано роль і місце математичних здібностей у тривимірній структурі внутрішнього прояву математичної компетентності, зроблено змістовий і системний аналіз структурних компонентів досліджуваного феномену. Установлено існування складних кореляційних зв'язків чотирьох структурних компонентів математичних здібностей (системотвірного, кодувально-формалізованого, когнітивно-узагальнювального, мнемічно-узагальнювального) із трьома вимірами зовнішнього прояву математичної компетентності (змістово-теоретичним, процесуально-діяльним, особистісно-психологічним). Упроваджено ідею про те, щорозвиток математичних здібностей забезпечується завдяки актуалізації зовнішніх вимірів математичної компетентності в навчально-математичній діяльності. Зона найближчого математичного розвитку це така складова навчання математики, в якій, по-перше, за результатами спільної діяльності встановлюється міра самостійності здобувача освіти в оволодінні способом дій у процесі розв’язування нового типу задач, по-друге, організовується доцільна колективна (колективно розподілена) навчально-математична діяльність задля опанування новими знаннями та вміннями, по-третє, феноменологічною характеристикою такого навчання є інтеріоризація, за результатами якої певний тип задач розв’язується здобувачем освіти самостійно, а його індивідуально-психологічні якості мають вищий рівень розвитку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16647 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Semenets.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.