Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16641
Назва: | Потенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інновацій |
Автори: | Зелінга, Ю. О. |
Ключові слова: | потенціал діяльності науково-дослідницька діяльність сучасний вчитель педагогічна інновація педагогічна парадигма |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Вид-во "Ранок" |
Бібліографічний опис: | Зелінга Ю. О. Потенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інновацій / Ю. О. Зелінга // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 77-78. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність започаткованої проблеми зумовлена тим, що в сучасному освітньому середовищі вкрай гостро постала проблема остаточного визначення напрямів реформування всієї освітньої галузі. В сучасних непередбачуваних умовах назване передбачає не лише зміну педагогічної парадигми, а й детермінує кардинальне переосмислення її змістового й технологічного фундаменту, зміну ціннісної платформи, на якій базується система підготовки майбутніх учителів сучасної школи. Суспільство вимагає від учителів широкого й ефективного впровадження педагогічних (дидактичних, виховних, розвивальних) інновацій, автономного розроблення нових навчальних курсів, програм, форм, методів і технологій, що забезпечують розвиток соціально затребуваної особистості школяра. На нашу думку, названі процеси неможливі без системної переорієнтації професійно-педагогічної діяльності вчителів на нетрадиційні для пострадянського суспільства освітні цінності, зокрема самостійне навчання впродовж життя, життєва та соціальна креативність, наукова та творча самодетермінація. Мета дослідження полягає у висвітленні потужного потенціалу науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя української школи у розрізі його здатності до застосування сучасних педагогічних інновацій |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16641 |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zelinga.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.