Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16641
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зелінга, Ю. О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T17:35:43Z | - |
dc.date.available | 2023-02-20T17:35:43Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Зелінга Ю. О. Потенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інновацій / Ю. О. Зелінга // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 77-78. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16641 | - |
dc.description.abstract | Актуальність започаткованої проблеми зумовлена тим, що в сучасному освітньому середовищі вкрай гостро постала проблема остаточного визначення напрямів реформування всієї освітньої галузі. В сучасних непередбачуваних умовах назване передбачає не лише зміну педагогічної парадигми, а й детермінує кардинальне переосмислення її змістового й технологічного фундаменту, зміну ціннісної платформи, на якій базується система підготовки майбутніх учителів сучасної школи. Суспільство вимагає від учителів широкого й ефективного впровадження педагогічних (дидактичних, виховних, розвивальних) інновацій, автономного розроблення нових навчальних курсів, програм, форм, методів і технологій, що забезпечують розвиток соціально затребуваної особистості школяра. На нашу думку, названі процеси неможливі без системної переорієнтації професійно-педагогічної діяльності вчителів на нетрадиційні для пострадянського суспільства освітні цінності, зокрема самостійне навчання впродовж життя, життєва та соціальна креативність, наукова та творча самодетермінація. Мета дослідження полягає у висвітленні потужного потенціалу науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя української школи у розрізі його здатності до застосування сучасних педагогічних інновацій | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вид-во "Ранок" | uk |
dc.subject | потенціал діяльності | uk |
dc.subject | науково-дослідницька діяльність | uk |
dc.subject | сучасний вчитель | uk |
dc.subject | педагогічна інновація | uk |
dc.subject | педагогічна парадигма | uk |
dc.title | Потенціал науково-дослідницької діяльності сучасного вчителя у контексті його підготовки до застосування педагогічних інновацій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zelinga.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.