Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16631| Назва: | Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти | 
| Автори: | Качан, Т. В. | 
| Ключові слова: | математична підготовка випускників випускникs основної школи фахова передвища освіта випускники загальноосвітніх шкіл вивчення математики  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Вид-во «Ранок» | 
| Бібліографічний опис: | Качан Т. В. Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти / Т. В. Качан // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 63-65. | 
| Короткий огляд (реферат): | Зміст підготовчих курсів визначається навчальним програмами базової середньої освіти. Організація освітнього процесу минулого року здійснювалась в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими. Випускники загальноосвітніх шкіл навчалися за Типовою освітньою програмою або вивчали математику поглиблено з 8 класу, тому мета математичної підготовки випускників основної школи до вступу в заклади фахової передвищої освіти - допомогти абітурієнтам систематизувати свої знання з математики за курс базової школи, глибше ознайомитися з деякими методами розв'язування задач, підтягти і вдосконалити свої навички та здібності та на належному рівні підготуватися до вступних іспитів. Також навчання на курсах сприяє адаптації слухачів до форм і методів навчання, які використовуються під час навчання у коледжі. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16631 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kachan T. V.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.