Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16631Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Качан, Т. В. | - | 
| dc.date.accessioned | 2023-02-17T14:26:08Z | - | 
| dc.date.available | 2023-02-17T14:26:08Z | - | 
| dc.date.issued | 2022 | - | 
| dc.identifier.citation | Качан Т. В. Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти / Т. В. Качан // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 63-65. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16631 | - | 
| dc.description.abstract | Зміст підготовчих курсів визначається навчальним програмами базової середньої освіти. Організація освітнього процесу минулого року здійснювалась в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими. Випускники загальноосвітніх шкіл навчалися за Типовою освітньою програмою або вивчали математику поглиблено з 8 класу, тому мета математичної підготовки випускників основної школи до вступу в заклади фахової передвищої освіти - допомогти абітурієнтам систематизувати свої знання з математики за курс базової школи, глибше ознайомитися з деякими методами розв'язування задач, підтягти і вдосконалити свої навички та здібності та на належному рівні підготуватися до вступних іспитів. Також навчання на курсах сприяє адаптації слухачів до форм і методів навчання, які використовуються під час навчання у коледжі. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Вид-во «Ранок» | uk | 
| dc.subject | математична підготовка випускників | uk | 
| dc.subject | випускникs основної школи | uk | 
| dc.subject | фахова передвища освіта | uk | 
| dc.subject | випускники загальноосвітніх шкіл | uk | 
| dc.subject | вивчення математики | uk | 
| dc.title | Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kachan T. V.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.