Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачан, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-02-17T14:26:08Z-
dc.date.available2023-02-17T14:26:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКачан Т. В. Проблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освіти / Т. В. Качан // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 63-65.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16631-
dc.description.abstractЗміст підготовчих курсів визначається навчальним програмами базової середньої освіти. Організація освітнього процесу минулого року здійснювалась в очному і дистанційному режимах, або за змішаною формою, що поєднує очний і дистанційний режими. Випускники загальноосвітніх шкіл навчалися за Типовою освітньою програмою або вивчали математику поглиблено з 8 класу, тому мета математичної підготовки випускників основної школи до вступу в заклади фахової передвищої освіти - допомогти абітурієнтам систематизувати свої знання з математики за курс базової школи, глибше ознайомитися з деякими методами розв'язування задач, підтягти і вдосконалити свої навички та здібності та на належному рівні підготуватися до вступних іспитів. Також навчання на курсах сприяє адаптації слухачів до форм і методів навчання, які використовуються під час навчання у коледжі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВид-во «Ранок»uk
dc.subjectматематична підготовка випускниківuk
dc.subjectвипускникs основної школиuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectвипускники загальноосвітніх шкілuk
dc.subjectвивчення математикиuk
dc.titleПроблеми реалізації наступності у навчанні математичних дисциплін здобувачів фахової передвищої та вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kachan T. V.pdf3.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.