Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16624| Назва: | Формування дослідницької компетентності учнів при вивченні функціональної залежності між величинами у курсі алгебри 7-го класу | 
| Автори: | Задоріна, Ольга Блюднікова, Т. І.  | 
| Ключові слова: | дослідницька компетентність учнів функціональна залежність величини поняття функціональної залежності алгебра загально-функціональні властивості  | 
| Дата публікації: | 2022 | 
| Видавництво: | Вид-во "Ранок" | 
| Бібліографічний опис: | Задоріна О. Формування дослідницької компетентності учнів при вивченні функціональної залежності між величинами у курсі алгебри 7-го класуФормування дослідницької компетентності учнів при вивченні функціональної залежності між величинами у курсі алгебри 7-го класу / О. Задоріна, Т. І. Блюднікова // Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26–28 грудня 2022 р. / Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К.Д. Ушинського» [та ін.]. – Харків : Вид-во «Ранок», 2022. – С. 41-43. | 
| Короткий огляд (реферат): | Поняття функціональної залежності - це одне із основних понять не тільки у математичних науках, а й в науках природничого напрямку загалом. Через те формування цього поняття в учнів є важливим завданням у взаємній діяльності вчителя та учнів у розвитку функціонального мислення та творчої діяльності. Розвиток функціонального мислення передбачає насамперед розвиток здатності розпізнавати нові зв'язки та оволодіння загальними навчальними прийомами та навичками. Однією із суттєвих особливостей вивчення функціональної залежності є поступове введення загально-функціональних властивостей у міру того, наскільки учасники освітнього процесу готові до сприйняття відповідної інформації. Формування дослідницької компетентності під час вивчення функціональної залежності сприяє формуванню індивідуальних інтелектуальних якостей учнів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16624 | 
| Розташовується у зібраннях: | Наступність у навчанні математики в умовах реформи загальної середньої освіти: реалії та перспективи (2022) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zadorina.pdf | 3.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.