Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16596| Title: | Місце альтернативної педагогіки в реформі середньої школи |
| Authors: | Габович, І. В. |
| Keywords: | альтернативна школа реформування педагогіки середня школа |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Габович І. В. Місце альтернативної педагогіки в реформі середньої школи / І. В. Габович // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. - С. 47-48. |
| Abstract: | В своїй діяльності альтернативні школи вже знайшли відповіді на багато питань, які ще тільки виникають, чи можуть виникнути в процесі реформування педагогіки, який почався зараз в націй країні. Це можна проілюструвати багатьма прикладами. Ці школи можна було б розглядати як експериментальні майданчики, з яких вітчизняна педагогіка може черпати ідеї і практичні рішення для реформи. Для свого нормального існування альтернативні школи потребують певних умов, які може забезпечити держава. Однією з перших умов є свобода в такій мірі, в якій вони її потребують для своєї роботи. Це могло б бути зроблено, наприклад, за зразком вільних шкіл Німеччини (Freie Schule). Ще однією важливою умовою є вирішення питання державного фінансування альтернативних приватних шкіл. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16596 |
| Appears in Collections: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Gabovych pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.