Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16113| Title: | Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) |
| Authors: | Бобошко, Володимир Васильович Boboshko, Volodymyr Vasyl'ovych Романенко, Сергій Степанович Romanenko, Sergey Stepanovich |
| Keywords: | теорія і методика викладання спортивних ігор підготовка вчителя фізичної культури методичні рекомендації з фізичної культури фахові компетентності план-конспект уроку фізичної культури спортивні ігри урок фізичної культури за темою «Баскетбол» урок фізичної культури за темою «Волейбол» тренувальне заняття зі спортивних ігор завдання для практичної та самостійної роботи |
| Issue Date: | 2022 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Бобошко В. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура): метод. рекомендації / В. В. Бобошко, С. С. Романенко. - Одеса: Університет Ушинського, 2022. - 38 с. |
| Abstract: | Дисципліна «Теорія і методика викладання спортивних ігор» є обов’язковою для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура), вивчається на денній та заочній формі навчання. Зміни освітньої парадигми в Україні спрямовані на модернізацію вищої школи та підготовку майбутніх фахівців високої кваліфікації в галузі фізичного виховання, які можуть конкурувати на ринку праці. Не є виключенням і підготовка вчителя фізичної культури. Сфера діяльності вчителя – урок фізичної культури, зокрема, з баскетболу має досить широкий діапазон застосування, це робота в загальноосвітніх навчальних закладах, середніх професійних навчальних закладах. Основними умовами, які нині визначають напрями модернізації сучасної української освіти, є спрямування на розвиток творчого самостійного мислення студентів, їх професійних здібностей до майбутньої професійної діяльності, завдяки акцентуванню на творчу самостійну працю й підвищення активності у навчанні, використання активних методів у процесі навчання з метою ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців. Все це також стосується процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16113 |
| Appears in Collections: | Кафедра спортивних ігор і менеджменту фізичної культури |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Boboshko Volodymyr Vasyl'ovych 2022pdf | 931.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.