Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16113
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобошко, Володимир Васильович | - |
dc.contributor.author | Boboshko, Volodymyr Vasyl'ovych | - |
dc.contributor.author | Романенко, Сергій Степанович | - |
dc.contributor.author | Romanenko, Sergey Stepanovich | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-15T10:45:27Z | - |
dc.date.available | 2022-11-15T10:45:27Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Бобошко В. В. Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура): метод. рекомендації / В. В. Бобошко, С. С. Романенко. - Одеса: Університет Ушинського, 2022. - 38 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/16113 | - |
dc.description.abstract | Дисципліна «Теорія і методика викладання спортивних ігор» є обов’язковою для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура), вивчається на денній та заочній формі навчання. Зміни освітньої парадигми в Україні спрямовані на модернізацію вищої школи та підготовку майбутніх фахівців високої кваліфікації в галузі фізичного виховання, які можуть конкурувати на ринку праці. Не є виключенням і підготовка вчителя фізичної культури. Сфера діяльності вчителя – урок фізичної культури, зокрема, з баскетболу має досить широкий діапазон застосування, це робота в загальноосвітніх навчальних закладах, середніх професійних навчальних закладах. Основними умовами, які нині визначають напрями модернізації сучасної української освіти, є спрямування на розвиток творчого самостійного мислення студентів, їх професійних здібностей до майбутньої професійної діяльності, завдяки акцентуванню на творчу самостійну працю й підвищення активності у навчанні, використання активних методів у процесі навчання з метою ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців. Все це також стосується процесу підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | теорія і методика викладання спортивних ігор | uk |
dc.subject | підготовка вчителя фізичної культури | uk |
dc.subject | методичні рекомендації з фізичної культури | uk |
dc.subject | фахові компетентності | uk |
dc.subject | план-конспект уроку фізичної культури | uk |
dc.subject | спортивні ігри | uk |
dc.subject | урок фізичної культури за темою «Баскетбол» | uk |
dc.subject | урок фізичної культури за темою «Волейбол» | uk |
dc.subject | тренувальне заняття зі спортивних ігор | uk |
dc.subject | завдання для практичної та самостійної роботи | uk |
dc.title | Методичні рекомендації для проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 014 Середня освіта (Фізична культура) | uk |
dc.type | Book | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спортивних ігор |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Boboshko Volodymyr Vasyl'ovych 2022pdf | 931.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.