Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15921
Назва: | Особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасному Китаї |
Автори: | Сюй Сінчжоу Xu Xingzhou |
Ключові слова: | вокальна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва загальна музична освіта сучасні технології вокальної підготовки майбутніх педагогів-музикантів |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Сюй Сінчжоу Особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасному Китаї / Сюй Сінчжоу // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 73-77. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячено удосконаленню професійної підготовки, зокрема вокальної підготовки, майбутніх вчителів музичного мистецтва Китаю з метою ефективної праці з сучасними школярами в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) в умовах нового соціокультурного середовища та глобалізації. Відзначені важливі умови вокально-виконавської та вокально-педагогічної підготовки майбутніх учителів-музикантів Китаю, в тому числі, опанування ними відповідних високоефективних фахових технологій і методик, для успішної реалізації завдань загальної музичної освіти, стрижневим напрямком якої традиційно є вокальна та вокально-хорова роботи зі школярами. Відзначено, що певний рівень підготовленості майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з формування у школярів ключових та предметних (музичних) компетентностей, зокрема, тих, що стосуються розвитку вокальних умінь та навичок, є, по суті, базовою умовою професійної (фахової) компетентності сучасних педагогів- музикантів. Одночасно, зроблено висновок, що серед факторів, які заважають учням ЗЗСО масовому набуттю музичної культури в цілому, зокрема розвитку вокальних здібностей, є недостатньо вокальна та вокально-педагогічна підготовленість практикуючих учителів музичного мистецтва Піднебесної. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15921 |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Features of vocal training.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.