Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15921
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сюй Сінчжоу | - |
dc.contributor.author | Xu Xingzhou | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-14T08:15:23Z | - |
dc.date.available | 2022-10-14T08:15:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Сюй Сінчжоу Особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасному Китаї / Сюй Сінчжоу // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези VII Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 04-05 листопада 2021 р.) / редкол. : С. В. Шип, Н. О. Батюк. - Т.1. - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2021. - С. 73-77. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15921 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячено удосконаленню професійної підготовки, зокрема вокальної підготовки, майбутніх вчителів музичного мистецтва Китаю з метою ефективної праці з сучасними школярами в закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО) в умовах нового соціокультурного середовища та глобалізації. Відзначені важливі умови вокально-виконавської та вокально-педагогічної підготовки майбутніх учителів-музикантів Китаю, в тому числі, опанування ними відповідних високоефективних фахових технологій і методик, для успішної реалізації завдань загальної музичної освіти, стрижневим напрямком якої традиційно є вокальна та вокально-хорова роботи зі школярами. Відзначено, що певний рівень підготовленості майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з формування у школярів ключових та предметних (музичних) компетентностей, зокрема, тих, що стосуються розвитку вокальних умінь та навичок, є, по суті, базовою умовою професійної (фахової) компетентності сучасних педагогів- музикантів. Одночасно, зроблено висновок, що серед факторів, які заважають учням ЗЗСО масовому набуттю музичної культури в цілому, зокрема розвитку вокальних здібностей, є недостатньо вокальна та вокально-педагогічна підготовленість практикуючих учителів музичного мистецтва Піднебесної. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вокальна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва | uk |
dc.subject | загальна музична освіта | uk |
dc.subject | сучасні технології вокальної підготовки майбутніх педагогів-музикантів | uk |
dc.title | Особливості вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасному Китаї | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Features of vocal training.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.